Retete de la voi!!!

Daca vreti sa va impartasiti o anumita reteta culinara de care sunteti mandrii si care cosiderati ca este foarte,foarte buna va astept sa mi-o trimiteti pe adresa de email retetedelicioase@yahoo.com . Eu o voi posta pe acest blog specificand prenumele si orasul persoanei care a trimis-o. Astept cu interes email-urile voastre!

6 mai 2008

Bubite mici si rosii pe fata bebelusilor

Dupa ce am nascut-o pe Biencuta, cam la 2 saptamani-1 luna de zile, a facut pe fata niste bubite,mici,rosii si avea pielea foarte uscata.Dr. mi-a recomandat sa pun intr-un tifon tarate,sa fierb apa si cand incepe sa fiarba,sa pun tifonul cu tarate sa dea 2-3 clocote; apoi acesta trebuia pus in apa in care ii faceam baita.Am repetat aceasta procedura de cateva ori..si a mers;"bubulina" mea a scapat de bubite.Ulterior sa incerc acesta metoda cu taratele am dat-o pe Biencuta cu nu stiu cate creme ,uleiuri si nimic!!!
Sper sa va fie de folos aceasta mica experienta a noastra! :)

Niciun comentariu:

Prieteni...:))