Retete de la voi!!!

Daca vreti sa va impartasiti o anumita reteta culinara de care sunteti mandrii si care cosiderati ca este foarte,foarte buna va astept sa mi-o trimiteti pe adresa de email retetedelicioase@yahoo.com . Eu o voi posta pe acest blog specificand prenumele si orasul persoanei care a trimis-o. Astept cu interes email-urile voastre!

4 apr. 2008

Pulpe de pui la cuptor cu sos alb de usturoi!!!

Punem pulpele de pui la fiert.Dupa ce am luat spuma mai lasam sa fiarba 5 minute.Le scoatem si intr-un castron le amestecam cu 2 lingurite de vegeta,piper dupa gust,1-2 foaie dafin si putin ulei.Le bagam apoi la cuptor cu putina apa pana se rumenesc.
Se servesc calde cu sosul facut din usturoi:curatam 5-6 catei de usturoi,ii zdrobim,se pun 2 lingurite de sare si se freaca cu ulei pana se face ca o maioneza mai groasa.Apoi se adauga 2-3 linguri de otet dupa gust(eu am pus 3),se freaca iar si se aduga jumate cana de lapte.Se amesteca iar si sosul este gata!
Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Prieteni...:))