Retete de la voi!!!

Daca vreti sa va impartasiti o anumita reteta culinara de care sunteti mandrii si care cosiderati ca este foarte,foarte buna va astept sa mi-o trimiteti pe adresa de email retetedelicioase@yahoo.com . Eu o voi posta pe acest blog specificand prenumele si orasul persoanei care a trimis-o. Astept cu interes email-urile voastre!

15 apr. 2008

Ciorba de pui

Avem nevoie de urmatoarele ingrediente:
-aripi de pui,piept de pui,etc.(eu am folosit piept de pui dezosat taiat bucatele mici)
-2 cepe
-2 morcovi
-2 lingurite vegeta
-telina
-albitura
-1 lingura bulion sau 2-3 rosii (decojite si taiate cubulete)
-ardei gras optional
-1 cartof potrivit de mare
-bors dupa gust
-taitei
-un ou
-leustean
Cum preparam:
Punem bucatile de pui la fiert,luam spuma,adaugam ceapa tocata marunt si lasam la fiert 10 min.Apoi adaugam celelalte legumele.Eu tai morcovul taiat felii subtiri;telina,albitura si ardeiul gras taiate julienne,iar cartoful cubutete.
Dupa ce au fiert legumele adaugam borsul (eu folosesc 1/2 l ,daca va place ciorba mai acra puneti mai mult bors...oricum gustati!),apoi punem bulionul.Daca folosim rosii in loc de bulion,le punem la fiert odata cu celelalte legume .
Apoi dupa 5-10 min adaugam taiteii.Ii lasam cat scrie pe punga.Daca sunt mai grosi cam 8 min daca sunt subtiri 2 min.Intre timp mai amestecam ca sa nu se lipeasca intre ei.
Dupa ce au fiert adaugam oul batut bine si amestecam iar.Mai lasam ciorba pe foc 2 minute si inchidem aragazul.Adaugam leusteanul,amestecam si punem capacul deasupra oalei.Lasam ciorba acoperita 10-15 min dupa care o putem servi.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Prieteni...:))