Retete de la voi!!!

Daca vreti sa va impartasiti o anumita reteta culinara de care sunteti mandrii si care cosiderati ca este foarte,foarte buna va astept sa mi-o trimiteti pe adresa de email retetedelicioase@yahoo.com . Eu o voi posta pe acest blog specificand prenumele si orasul persoanei care a trimis-o. Astept cu interes email-urile voastre!

21 sept. 2008

Iuteala

Retete de la voi! Am primit aceasta reteta de la Serb Steluta careia ii multumesc foarte mult!!! :)
-1 kg ardei iute (verde) -2 kg ardei capia (rosii) -½ l otet -½ cana zahar -2 lingurite sare mare -Se toaca fideluta ardeii iuti pana la cotor cu seminte cu tot. Se toaca ardeii capia fideluta, fara seminte. Se macereaza 24 ore, mestecand din cand in cand Se pune amestecul in borcane si se toarna lichidul rezultat peste ele. Se inchid borcanele si se pun in camara. http://ghiocel07.wordpress.com/

5 comentarii:

Unknown spunea...

Te rog spune-mi la cei poti folosi la gatit sau pur si simplu linga ceva ca si garnitura ???As vrea sa-i fac si eu deoarece am multi ardei iuti adusi din tara si ardei capia ,reteta ta e la fix venita pt mine.Merci mult!pupici

Unknown spunea...

Desi nu este reteta mea,cred ca merge si la gatit si ca garnitura..dar poate Steluta( ptr ca este reteta ei)vede mesajul si ne raspunde ea ca sa ne lamureasca!!! Pup!! :))

Unknown spunea...

Cred ca acesti ardei se folosesc ca si ardeii iuti proaspeti sau murati, langa ciorbe si diferite mancaruri. Spun aceasta pentru ca eu prepar o reteta asemanatoare, numai ca amestec ardeii iuti taiati feliute cu ceapa, de asemenea, taiata inele. Este foarte, foarte buna, pentru ca se pierde din iuteala ardeilor si nu te mai saturi sa-i mananci.
Inspirata de aceasta idee, cred ca voi face reteta si cu ardei iuti, si cu capia, si cu ceapa.

Anonim spunea...

Se foloseste in general la ciorbita, in loc de ardei iute. Fiul meu o mananca si ca muratura la friptura. Asta binenteles daca va place condimentat.

Unknown spunea...

Acum suntem lamurite...si cu siguranta o sa fac si eu aceasta reteta :)!!

Prieteni...:))