Retete de la voi!!!

Daca vreti sa va impartasiti o anumita reteta culinara de care sunteti mandrii si care cosiderati ca este foarte,foarte buna va astept sa mi-o trimiteti pe adresa de email retetedelicioase@yahoo.com . Eu o voi posta pe acest blog specificand prenumele si orasul persoanei care a trimis-o. Astept cu interes email-urile voastre!

14 iul. 2008

Marinata de peste

Avem nevoie de:
-peste taiat bucati (eu am avut 4-5 pesti macrou)
-4 cepe mari taiate solzisori
-4 catei usturoi
-4 rosii foarte coapte si decojite
-1 legatura patrunjel
-1 foaie dafin
-putin piper
-sare
Mod de preparare:
- Se prajeste pestele pana devine putin rumen pe deasupra.Separat calim ceapa cu usturoiul,adaugam rosile taiate cubulete ,putina apa,patrunjelul tocat,foaia de dafin,piperul dupa gust si sare.Daca vrem putem sa mai adaugam o lingura de bulion.Lasam la fiert putin pana se inmoaie ceapa ff bine.Punem pestele intr-o tavita si adaugam sosul facut mai inainte.Dam tava la cuptor 15-20 minute.Pofta buna!!!

Un comentariu:

Edith spunea...

Arata super! :) Si mie imi place mult pestele pregatit in felul asta..

Prieteni...:))